Ebatõenäolisel juhtumil, kui teie ostetud SKYDAS uksemoodul tõrgub töötamast, toimige nii:
- Veenduge, et olete täitnud kõiki käesolevas dokumendis toodud instruktsioone ja tingimusi (eriti õlitamise osas) ning kontrollige garantiidokumentide olemasolu ning korrektsust.
- Kontrollige võimaluse korral luku töötamist/mittetöötamist ust lahti hoides, veendumaks, et tegu pole ukse vajumisest tingitud rikkega.
- Teatage rikkest SKYDAS tehase esindusse ESTA UKSED, telefonil 6340035 või e-mailiga info@metalluksed.ee. Tehase esindus kohustub saatma kompetentse meistri teie lukku/ust kontrollima esimesel võimalusel ning mitte hiljem kui 2 tööpäeva jooksul.
- Esitage meistrile ostutšekk ja garantiiraamat.
- Meister teeb kindlaks lukku/ust defekti põhjuse. Garantii rakendumisel vahetab vajalikud lukuosad /parandab ust ta tasuta ning märgib garantiiraamatusse tehtud töö ja rikke põhjuse.
NB! Juhul kui rikkele ei rakendu garantii, tasute nii lukku/ust remondi/väljavahetamise kulud kui ka meistri visiiditasu ise kohapeal sularahas. Lahkarvamuste tekkimisel lahendatakse juhtum seadusega ettenähtud korras.
Garantiikontrolli ja garantiitöid teostab ainult SKYDAS tehase esinduse ESTA UKSED poolt volitatud meister. Loomulikult võib luku rikke puhul pöörduda ka mõne teise luku/uste firma poole, kuid sellisel juhul pole tagatud garantiiga kaasnevad eelised.
Garantiitöid teostatakse tavalisel tööajal, s.o. tööpäevadel kella 9.00 – 17.00. Väljaspool tööaega teostatud remonditööde eest on meistril õigus sisse nõuda lisatasu